Monday, June 1, 2015

SIGH...!!!

Has it REALLY been 3 weeks since the car accident in which I broke my right ankle?  Wow!  Time sure does fly!  😒😞 I had the external traction removed from my leg and the plates installed on Wednesday.

Although my life has been a bit tough lately, I DO have a lot of love and support from my parents, sister and my boyfriend, Christopher.  💛💙💜💚❤️💗💓💕💖💞💘💝

Sigh…Right now, I just feel like everyone, everything (& the whole world) is 1,000,000% against me!  😞😢 I feel so fucking alone.  Yes, I do know my loved one loves me, but life and my loved ones seem to be so frustrating right now!  AAAGGGHHH!!!  😳😱😩😡😢😭😪😥😰

But, for the time being, I just gotta suck it up, put my big girl panties on and it'll all get better!

EVERYONE, THANKS FOR LISTENING!!!!

French Translation:

At-il vraiment été trois semaines depuis l'accident de voiture dans lequel je me suis cassé la cheville droite? Hou La La! Temps que ne vole! 😒😞 je devais la traction externe retiré de ma jambe et les plaques installées mercredi.

Bien que ma vie a été un peu difficile ces derniers temps, je dois beaucoup d'amour et le soutien de mes parents, ma sœur et mon petit ami, Christopher. 💛💙💜💚❤️💗💓💕💖💞💘💝

Soupir ... En ce moment, je me sens comme tout le monde, tout (et le monde entier) est de 1.000.000% contre moi! 😞😢 je me sens si seul putain. Oui, je ne sais que mon bien-aimé me aime, mais la vie et de mes proches semble être très frustrant en ce moment! AAAGGGHHH !!! 😳😱😩😡😢😭😪😥😰

Mais, pour le moment, je dois juste sucer, mettre mes grandes culottes de fille sur et il va tous aller mieux!

TOUS, MERCI POUR ÉCOUTE !!!

No comments:

Post a Comment